воскресенье, 3 мая 2015 г.


მეოთხე დღე

1.განვიხილეთ მეორე მოდულის მესამე აქტივობაში პროექტების შეფასება და შეფასების სტრატეგიები.

2.განვიხილეთ შეფასების დროის ჩარჩო.თვითრეგულირებისა და თანამშრომლობის წახალისება.პროგრესის მონიტორინგი.გაგების შემოწმება,თუ რა გაიგო მოსწავლემ და რა არა.გაგების და უნარების დემონსტრირება.

3.viewer ის რესურსებში გავეცანით რომეო და ჯულიეტა zip.
მოსწავლეთა საჭიროებების შეფასებას.ვიცი-მინდა ვიცოდე-რა გავიგე.
შევქმენით ცხრილი ჩვენი პროექტიდან გამომდინარე.

4. my drive ვისწავლეთ ახალი საქაღალდის შექმნა.მაი drive შევიდეთ google დოკუმენტში და ფაილს დავაწეროთ პროცედურები,სადაც ჩავწერთ მიზანს და აქტივობებს.

5.დავაკება drive ვწერთ პროცედურების მსვლელობას.

მესამე დღე

1.განვიხილეთ ბუკლეტი.

2.გავეცანით მეორე მოდულს.სასწავლო პროექტის გეგმას და ბლუმის ტაქსონომია-ზმნების კვალიფიცირებას.სტანდარტებს გადავხედეთ იყო თუ არა მაგალი სააზროვნო უნარების.

3.ვიმუშავეთ პროექტის გეგმაზე.ყველა ინდიკატორისთვის ჩვენი სიტყვებით დავწერეთ  პროექტის სასწავლო მიზნები და სწავლის შედეგები კონკრეტულად პროექტზე მორგებული.

4.გავეცანით მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებს და მის შედგენას.შევიტანეთ კითხვები გეგმაში.

5.ჩვენს მაილზე  გავხსენით DRIVE რომელშიც შეგვიძლია შევინახოთ დოკუმენტები,ფაილები და .. DRIVE ზე ვისწავლეთ დოკუმენტების ატვირთვა ჩამოტვირთვა.


6.დავალება კითხვების დასრულება.

მეორე დღე

1.მოვისმინეთ პროექტების იდეები და განვიხილეთ მათი მოკლე შინაარსი.

2.დავიწყეთ პროექტის გეგმის შევსება.

3.მოვძებნეთ და ამოვიღეთ ეროვნული სასწავლო გეგმიდან შედეგები და ინდიკატორები,რომელიც უნდა ავირჩიოთ მაღალი სააზროვნო უნარებისთვის.

4.ვისწავლეთ გამოცემის ჩეკლისტის მომზადება.გავეცანით და შევისწავლეთ ბუკლეტის მომზადება.

5.დაგვევალა ბუკლეტის დასრულება.



პირველი დღე

1.გავიცანით ერთმანეთი.

2.ვისწავლეთ viewer-ის გამოყენება .(ინტელის კურსი)

3.viewer ინტელის კურსის ელექტრონული სახელმძღვანელოა.

4.შევქმენით პორტფოლიოები.

5.ვისწავლეთ პორტფოლიოს ჩეკლისტი,რომელ საქაღალდეში რომელი დოკუმენტი უნდა    შევინახოთ.

6.პროექტი უნდა შევქმნათ მაღალი სააზროვნო უნარების განმავითარებლად.

7.რა მახასიათებლები უნდა გააჩნდეს პროექტს.

8.შევქმენით ბლოგები.

9.რესურსებიდან გავეცანით რომეო და ჯულიეტას.


10.დაგვევალა პროექტის მოკლე შინაარსის დაწერა.

Комментариев нет:

Отправить комментарий